keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Koskikeskuksessa♥

Oltiin viime lauantaina koskarissa shoppailemassa Milliksen ja Nonan kaa. Tää tulee ny vähä myöhää, hupsis :D

Käytiin syömässä subissa <3




Sitten nähtiin siä semmonen söpö koju jossa myytiin Englantilaisia kuivattuja hedelmiä, suklaita ja toffeita.
Me ostettiin noita-->


Katsun asu: takki ja paita: H&M, farkut: Gina, laukku: New Yorker
   Iinan asu: paita ja housut: H&M, kengät: kenkä repo, laukku: kapphal

Iinan ostokset:

 Löysin IHANAT bikinit cubuksesta. Oon ettiny tommosia jo monta kesää ja nyt löysin ne vihdoin!!
Sit ostin myös tollasen paidan ginasta se on tosi iso mutta se on ihana vetää iltasin päälle ku on kylmä♥ Ostin myös pari t-paitaa kesäksi mut niistä en saanu hyviä kuvia mutta kesällä sitten varmaan tulee:)

Katsun ostokset:

Ostin tommoset samalaiset bikinit ku Iinalla, tälleen kesää odotellen <3 Ja is ostin myös tosi ihanat pinkit bikinit <3

Sitte ostin Tigerista tommosen korutelinee ja laitoin si mun korviksii siihe, ku muute ne aina lojuu laatikossa.
Ja sitte Tigerista tuli mukaan myös super ihanat pörrösukat. Noi on super ihanat <3 
Osti sitte kahet korviksetki <3 Ja noi kamerat on vaa niii ylisöpöt <33

Ja vielä yksi villapaita mun kokoelmaan <3 Oi, oon tosi ilone ku oon löytäny toosi ihania villapaitoi tänä talvena. Ton löysin Lindexistä ja toi on ihanan värine. Tosta kuvasta ei kauheen hyvin näy, mu toi on semmone ihana oranssi <3
(aika tuima ilme mulla :D mut ei ny löytyny parempaa :D )

Ja sitte lopuks ostin Kicksistä eye linerin  :D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti